torsdag 8 maj 2008

Troll i tröjan




Under tiden jag sydde den här tröjan tänkte jag aldrig mer det här mönstret. Det kändes verkligen som allt gick fel!! Men egentligen tror jag mest det handlar om att tyget var rätt svårsytt. Det var så sladdrigt att det gled hit och dit och ville inte alls göra som jag ville. Det var till och med svårt att sy i rynktrådarna!!

Men nu när jag sett resultatet på tycker jag den blev rätt söt ändå... Mönstret är från senaste Ottobre, tyget från Stoff och stil och mudden från Hilco.

3 kommentarer:

OttoPippi sa...

Resultatet blev ju super trots alla problem!! Och tro mig, jag vet hur det känns! Tycker ändå det var bra jobbat!!! Den är supersöt!

LinSar sa...

Det färdiga resultatet blev ju jätte sött.Du får glömma att det va så krångligt.Trevlig pingst!

Maria sa...

Tack och trevlig pingst på er också!!

Jag har nog redan glömt hur krångligt det var för jag har hittat ett annat tyg att sy en likadan av... ;-)